Často kladené otázky
Jak mohu sledovat objednávku?
Až Váš balíček bude připraven a odeslán, obdržíte potvrzovací e-mail se sledovacím odkazem, pomocí kterého můžete sledovat objednávku.
Stav zásilky si můžete také kdykoli zkontrolovat přímým vstupem do sekce „Sledovat/vrátit zásilku“.
Potřebuji pomoc se zadaváním objednávky, co mám dělat?
Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Rádi uděláme objednávku ve Vašem jméně. Žádáme Vás, abyste nám zaslali následující informace:
– seznam produktů, které chcete objednat (množství, barva, velikost)
– kontaktní údaje (jméno, příjmení, emailová adresa, telefonní číslo)
– dodací údaje (úplná adresa pro doručení domů nebo prodejny)
– způsob platby (platební kartou pomocí platebního odkazu nebo na dobírku).
Pokud jste již na našem webu zaregistrováni, uveďte, zda si přejete, abychom Vaši objednávku zadali jako přihlášený registrovaný uživatel nebo jako host. Rádi bychom vás ubezpečili, že vaše osobní údaje budou zpracovávány v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů.
Dostal/a jsem poškozenou položku, co mám dělat?
Snažíme se prodávat všechny produkty v dokonalém stavu. Ale pokud nastane neštěstí a obdržíte poškozený nebo vadný výrobek, můžete požádat o vrácení zboží a okamžitě kontaktovat naši zákaznickou podporu.
Jaká je doručovací doba?
Pokud zvolíte expresní doručení, bude vaše objednávka doručena na vaši adresu do 2 pracovních dnů od okamžiku, kdy byl balíček vyzvednut kurýrem z našeho skladu.
Pokud zvolíte standardní doručení nebo doručení na výdejní místo, bude vaše objednávka doručena do 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy byl balíček vyzvednut kurýrem z našeho skladu.
Rovněž bychom vás rádi informovali, že v průběhu některých prodejních akcí (např. slevy, Black Friday, Cyber Monday atd.), může být zpracování vaší objednávky oproti běžnému provozu mírně zpožděno, a to i přes naši neustálou snahu zpracovávat objednávky v souladu s inzerovanou dodací lhůtou.
Mohu vrátit svou objednávku v kamenném obchodě?
Bohužel nemáme kamenný obchod. Zboží můžete vrátit poštou nebo osobně v kanceláři společnosti na adrese Ostrovského 253/3, 150 00, Smíchov Praha 5.
Mohu vrátit zboží zakoupené online?
Můžete vrátit zboží bezplatně neomezeně v průběhu 30 dnů od doručení objednávky. Částka bude vrácená jednou z metod kterou si vyberete v online formuláři k vrácení. Vezměte prosíme na vědomí, že prodejní místo není povinno vrátit částku v hotovosti.
Musím za vrácení své objednávky zaplatit?
Zboží můžete bezplatně vrátit do prodejního místa neomezeně v průběhu 30 dnů od obdržení objednávky.
Je vrácení kurýrem zdarma?
Pro členy věrnostního programu Pyžamový Dům je jedno vrácení do našeho skladu zdarma. Pokud vracíte zboží jako host a nejste členem věrnostního programu, budou vám účtovány náklady spojené s vrácením kurýrní službou ve výši 89,00 Kč.
Mohu obdržet svoji objednávku v dárkovém balení?
Radostně Vám nabízíme službu balení dárků. V konečné fázi nákupu si můžete vybrat, které položky zahrnete do dárkové krabičky, nebo chcete objednát dárkovou sadu a pokračovat s balením sam/a.
Jak a kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?
Můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím webového formuláře, telefonu, nebo e-mailu info@pyzamovydum.cz. Zákaznický servis je aktivní po celý rok včetně státních svátků od 9:00 do 18:00.
Právě jsem provedl/a objednávku a přeji si ji zrušit / upravit, co mám dělat?
Máte možnost zrušit objednávku přímo z sekce „Sledovat zásilku/vrácení“ do 45 minut od nákupu. Nestihl/a jste to? Zkuste nás kontaktovat prostřednictvím webového formuláře, telefonu, nebo e-mailu info@pyzamovydum.cz. Náš zákaznický servis je aktivní po celý rok včetně státních svátků od 9:00 do 18:00.
Je možné koupit dárkovou kartu online?
Ano, je možné zakoupit e-dárkovou kartu online.
Kolik stoji doručení?
Standardní dodání na adresu domů je 79 Kč.
Expresní dodání zboží na adresu domů je 139 Kč.
Doručení do prodejního místa je zdarma.
Standardní dodání je zdarma pro objednávky nad 1500 Kč.